محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

دل نوشته ای برای پسرانم

1392/9/17 1:00
نویسنده : مامان افسانه
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

تمام سلولهای بدنم ...

شما را می خواهند ...

نگاهتان که می کنم ...  حض می کنم ...

شما ها که باشید چرخ روز گارم می چرخد.

دنیا را می خواهم برایتان ...

فدایتان می شوم ... با تمام وجودم ... بی منت !

ارامم می کنید .

نفسهایتان ... مرا تا سر حد جنون می برد ... اغراق نمی کنم ...

برایتان دعا می کنم ... عمر نوح را برای شما عزیزانم می خواهم ...

 شاید کم است ؟عمر من هم هست جان مادر اضافه اش می کنم .

خاری ... خاشاکی ... گزندی ... دور از شما باد همه را به جان می خرم ...

اشکهایتان ... نبینمشان ... هیچ گاه . . . مگر از لبخند دلتان باشد.

برای من شما اسطوره اید ... اسطوره ی بودن ...هستی ... حیات و اینها را در نگاه مادران می بینم ...

وشگفت زده می شوم ... خدایم ... چه کردی ... این چه حسی است ؟!

شکر که من را زن خلق کردی ... برای حس اینهمه لذت و عاشقی ... شکر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)