محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

برای روز های بدون بازگشت تو

1392/9/17 0:57
نویسنده : مامان افسانه
493 بازدید
اشتراک گذاری

در ٤ سال ١٠ ماه و ١٥ روزگی پسرم محمد حسین می نویسم

شاید امروز اینها برای تو سنگین باشد ولی می نویسم تا بدانی از امروز تا ابد برایت مهربانی دارم ...

برایت می نویسم از بغضهای گاه و بی گاه این روز هایت ...که گاهی اشک می شودو مرا می شکند ...

که سعی داری همه مسئولیتهای مادرانه ی مرا از دوشم برداری ...

و نمی دانم این اشک شوق است یا نه اه غم

لبم می خندد و دلم به روزهای اغازت پر می زند

برایت لحظه به لحظه ارامش ...

دریا دریا مهربانی ...

دنیا دنیا موفقیت ...

ارزو دارم ...

من به اندازه یک ابر بهاری لبریزم از عشق ...

لبریزم از تو ...

برای لحظه های حضورت می ستایم خدایی را که به من یاد داد ...

مهربان باشم و مهربانی را از یاد مبرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهشاد(مادر رادین و راستین)
21 آبان 91 13:49
سلام با آرزوی سلامتی و شادی