محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

اندر احوالات پسرانم

1392/9/17 0:53
نویسنده : مامان افسانه
365 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا دو هفته ای بود که از این سرما خوردگی ویروسی گرفته بودیم من و پسرانم دو  سه بار هم دکتر رفتیم جز داروهای سرما خوردگی چیز دیگه نمی دادند فقط می گفتند مایعات و بخور گرم خلاصه که گذروندیم اون روزها رو که من بدن درد داشتم و پسرام که مسابقه سرفه گذاشته بودند خدا ببره اون روزارو دیگه نیاره 

خب حالا نوبت پسران گلم 

محمدحسین که شیطون منه خلاصه شلوغ بازی و بریز و بپاشو کارتون نگاه کن

و(هیچی نخور )
امروز  نوبت کارت بهداشت محمدحسین هم بود 
اول کارهای قد و وزن و واکسن محمدطاها رو انجام دادیم بعد رفتیم سراغ محمدحسین

محمدحسین توی سن شش سالگی :

با قد   116 و وزن 20کیلو

مربی بهداشت از کمی وزن محمدحسین گفت که وزن به قدش کمه

اخه چیکار کنم محمدحسین هر غذایی نمی خوره اگر هم بخوره نباید تکراری باشه

برنج و خورشت نمی خوره اگرهم بخواد یه کوچولو بخوره باید تزیین قشنگی داشته باشه بعضی موقع ها واقعا کم می یارم باید ماهه دیگه دوباره برای وزن گیری برم 

حالا محمدطاها :

 قد 76    وزن : 9 کیلو  دور سر هم 43

محمدطاها خوب بود از این ببعد قرار شد مولتی ویتامین و اهن بدم  و غذا دادن هم شروع کنم (البته از فرنی

از کارهای این ماه هم که :

دیگه کاملا توی روروئک همه جا می ری و کاملا برمی گردی و تازه هم یاد گرفتی سینه خیز هم میری دیگه حواسم حسابی باید جمع باشه 

ان شا ا... که واکسن شش ماهگیت اذیتت نکنه و تب هم زیاد نداشته باشی 

اینم چندتا عکس از پسرا




  





 

 

 

 



محمد طاها توی فکر اینه که چه جوری دستش به اون گلها برسه 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الناز مامان بنیا
30 دی 91 13:11
خصوصی گزاشتم
مینا مامی لیانا
30 دی 91 13:32
آخی نازی خدا حفظشون کنه گل پسرای عزیزو ایشالا دیگه سرما نخورن و همیشه سلامت باشن


مرسی گلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 13:35
همیشه شادوسلامت باشیدگل پسرا
مامانی واکسن ۶ماهگی تب داره ایشال که زیاداذیت نمیشه


مرسی عزیزم
مامان ایسان
30 دی 91 14:23
خدا بد نده خبری چیزی میدادی خدا رو شکر که خوب شدید جفتشونو ماچ کن از طرفه من و ایسان
مامان مينا
30 دی 91 19:07
خدا رو شكر كه بهتر شديد ايشالا هميشه سالم وخوش باشيد
مادر(رادین و راستین)
2 بهمن 91 18:05
مامان افسانه جون
عکس ها عالی بود کلی سرحال اومدم ....
ماشالله به هر دوشون
عزیزم خودت رو ناراحت نکن سلامتی مهمه ... انشالله پسرات سلامت باشن وزن مهم نیست.
رادین من هم کلی لاغره ... هر بار می رم بهداشت دعوام می کنن.
اما من خدا رو شکر می کنم و سلامتی برام مهمه.
در ضمن خدارو شکر که حالا سلامت هستید
این سرماخوردگی جدید توی خونه ی همه یک بار چرخید.

بله سلامتی مهمه