محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

عکسهایی از یلدا

1392/9/17 0:55
نویسنده : مامان افسانه
332 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا خونه خودمون بودیم  البته قرار نبود که باشیم  صبح عمه زهرا خبر داد که شب می خوان بیان خونه ما که این جوری شد ما یلدای امسال رو خونه بودیم البته بجز عمه زهرا مامان و باباو دایی امیرحسین هم به اصرار من و بابایی اومدند خونه ما خیلی خوش گذشت

در اخر هم من برای مهمانها فال حافظ تدارک دیده بودم که فال من این بود:

دردم از یار است و درمان نیز هم            دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می گویند ان خوشتر ز من          یار ما این دارد و ان نیز هم

داستان در پرده می گویم ولی               گفته خواهد شد به دوستان نیز هم

هر دو عالم یک فروغ روی او است            گفتمت پیدا و پنهان نیز هم

یاد باد ان گو به قصد خون ما                   زلف را بشکست و پیمان نیز هم

اعتماد نیست بر کار جهان                      بلکه بر گردون گردان نیز هم

چون سر امد دولت شبهای وصل              بگذرد ایام هجران نیز هم

دارای اخلاق بسیار نیکو و پسندیده ای  هستید. و این اخلاق دیگران را به سوی شما جذب کرده است. و

به همین دلیل شانس پیشبرد کارهایتان زیاد است .با عشق و علاقه کار کنید که بسیار موفق هستید.

 ان شا ا...

پسرهای گلم دوستتون دارم بی نهایت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)