محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

عشق پسر به مادر

1392/9/17 0:54
نویسنده : مامان افسانه
482 بازدید
اشتراک گذاری

مفهوم این اشکال یعنی چی؟

 

چند روز پیش محمدحسین از من کاغذ و خودکار خواست منم به اون دادم.

مشغول کارهایم بودم که محمدحسین اومد گفت : مامان می دونی این چیه ؟

 گفتم چیه این عزیزم ؟

گفت : اینا همشون قلب هستند و توی این قلبهاهم نوشتم دوستت دارم  اینا همشون برای تو هستند .

من تو اون لحظه نمی تونم بگم چه حس قشنگی داشتم . فقط خدا رو هزاران بار شکر می کنم .

امیدوارم که به تونم مادر خوبی برای فرزندانم باشم .

محمدحسین ومحمدطاها پسران گلم !

دوستتون دارم بی نهایت ...

ارزوی قلبی ام موفقیت شما عزیزانم در تمام مراحل زندگی و درس هستش .

 ان شا ا... همیشه سالم و سلامت باشید .

عاقبت بخیر  باشید .

 دعای پدر و مادر همیشه پشت سرتون باشه .

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
20 دی 91 14:18
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای قربونت برم من . داره گریه ام می گیره من جای شما بودم این نقاشی و با یک قاب نفیس با ذکر تاریخ می زدمش به دیوار خونه کاش کیانم بزرگ شد برای من یه همچین نقاشی بکشه خدا دو تا پسراتونو براتون حفظ کنه
مامان ایسان
20 دی 91 17:17
بابا احساسات بابا پسر نمونه پس نقاشی واسه ایسان کو بکش براش منتظرم حتما
بهشاد(مادر رادین و راستین)
20 دی 91 18:15
سلام معلومه مامان کاملی هستی این نقاشی ثابت می کنه ..... موفق باشی افسانه جون خوشحالم که پسر داریم ...... دخترها بابایی هستن.