محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

ماهگرد

1392/9/17 0:55
نویسنده : مامان افسانه
332 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدای امسال مصادف بود با ماهگرد محمدطاها

پایان ٥ ماهگی و ورود به ٦ ماهگی

 تولدت مبارک گل پسرم

از کارهای این ماهت هم که چه بگویم ماشا ا... هزار ماشاا...  بلا شدی توی فامیل به کوچولوی خوش خنده معروفی  دیگه کاملا بر می گردی و وقتی هم که می زارمت توی رورئک اول تعادل نداشتی و دنده عقب می رفتی ولی حالادیگه یاد گرفتی به جلو رفتن و تقریبا همه جا می ری

 دوستت دارم یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
2 دی 91 3:35
اولین یلدات مبارک خوشگل خالهماهگردت مبارک گوگولی خان الهی 120سالگیتو جشن بگیری عزیزم
ثمین
2 دی 91 13:53
سلام عزیزم! هم لینکتون کردم! هم عکسای یلدا تون رو در جشنواره یلدا ثبت کردم!
بهشاد(مادر رادین و راستین)
3 دی 91 0:51
سلام دستت درد نکنه کلی با عکس ها کیف کردم. ماشالله خدا حفظشون کنه من آینده ی راستین رو توی محمدطاها جون می بینم ... محمدطاها دو ماه از راستین من بزرگتره
مىنا
3 دی 91 12:48
خىلى ممنون بسراى شما هم خىلى نازن
مامان مينا
5 دی 91 16:58
سلام جند بار وب بسراى نازت سر زدم خدا حفظشون كنه فسقل منم 7 ماهشه فقط ميشينه از روروك هم ميترسه جى كار كنم نترسه