محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

تولدت مبارک

1392/9/17 0:55
نویسنده : مامان افسانه
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

پایان ٥ سالگی و ورود به ٦ سالگی ات مبارک

تولدت مبارک

محمد حسینم :

تنها خدا می داند بهتربنها در زندگی ات چگونه معنا می شود و من در سالروز تولدت دست بر دعا می شوم و ان بهترینها را برایت ارزو می کنم .

برات یه تولد روز جمعه می خواهیم بگیریم فعلا سرگرم کارهای تولدم 

امیدوارم که خوب بشه و به تو هم خوش بگذره 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مينا
6 دی 91 14:15
عزيزه دلم خاله جون تولدت مبارك 120 ساله بشيد


مرسی عزیزم
مامان مينا
6 دی 91 17:04
سلام ممنون از راهنمايتون فسقلم ديروز سوار روروك شد اما زودى خسته ميشه درسته خيلى واجب نيست حتما سوار بشه
بهشاد(مادر رادین و راستین)
9 دی 91 0:26
سلام آخ جون ... تولد ... همیشه عاشق تولدم محمدحسین جون تولدت مبارک ... مامانی امیدوارم که تولد با شادی برگزار شده باشه منتظر عکس ها می مونم.
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 14:44
ایشاله 123038486 ساله بشی عزیزم
مامان حسنا
11 دی 91 7:49
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی و نظر بزاری
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:13
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5