محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

تولد محمدحسین

1392/9/17 0:55
نویسنده : مامان افسانه
9,739 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت روز ٦ دیماه چهارشنبه بود که ما روز جمعه گرفتیم مهمون زیاد دعوت نکرده بودیم یه جمع خودمونی با بابا بزرگهاو مادربزرگها و عموها و دایی و خاله و پسر عموی بابایی اقا صادق بود به خاطر اینکه داداشی مریض شده بود نمی تونستم بیشتر از این کاری کنم ولی در کل خوب بود راضی بودم خوش گذشت تولدت رو به خواسته خودت با تم مک کوئین گرفتیم .

کارت دعوت مک کوئین

لباس مک کوئین

تزیینات منزل

گیفتی که برای بچه ها تدارک دیده بودم

گیفت مهمونها هم عکس محمدحسین بود

برای تشکر از مهمونها هم پشت کارت گیفت مهمونها متن رو نوشتیم

برگه یادگاری که دادیم مهمونها امضا کردند

این هم کیک تولد

 

حالا نوبت گل پسرم

از اون جایی که با پسر خاله ات عرشیا یک سال تفاوت سنی دارید بسیار عرشیا رو دوست داری اگر با هم باشید یک جا بند نیستید

در حال فشفشه بازی

محمدحسین با داداشی

محمدطاها عسلکم

به ترتیب : امیرعلی پسر عمو بابایی  دختر عموت ایسان  پسر خاله ات پوریا و عرشیا و خودت و داداشی

کیک در حال برش برای مهمونها

در اخر هم کادوی مامان و بابا و داداشی به تو گل پسرم  . ماشین با تم مک کوئین و میز بیلیارد بود با مقداری هم پول 

بقیه کادوها

به محمدطاها هم کادو این گوزن رو دادیم

بعد مهمونها

 

دو تایی در حال نگاه کردن به ماشین

 

محمد طاها در حال رسیدن به ماشین زرد

محمدطاها موفق شد ماشین زرد رو بگیره که

محمدحسین داد می زنه ماشینم رو بده شکست

محمدحسین می گه بزاریم اون ور دست نزن فقط نگاه کن

 خدا رو شکر به خوبی هم تمام شد

ان شا ا... که در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند و سعادتمند باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 9:54
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان مينا
10 دی 91 14:17
مرسى عزيزم تولدت مبارك تم خيلى خوشكلى دارى ايشالا 120 سالكيت سلامت وخوش باشى عزيزم
shayan jooni
12 دی 91 8:23
سلام تولد گل پسرتون مبارک.موفق باشید.
رومینا
15 دی 91 20:51
دست مامانی درد نکنه.با دو تا بچه خیلی زحمت کشیدین.

سلامت باشین ایشااله.راستی تم تولد همش کار خودتونه؟


مرسی عزیزم تقریبا حاضری هستند
فاطمه
16 دی 91 0:03
تولدت مبارک باشه ان شا ا... که سلامت و تندرست باشی دست مامان و بابا هم بابت تولدی که گرفتند درد نکنه مامانی خسته نباشی
بهشاد(مادر رادین و راستین)
16 دی 91 23:56
مامان افسانه جون ... هزار آفرین ... دستت درد نکنه ... همیشه به شادی همه چیز کامل و عالی بود ... تولدش مبارک باشه ... انشالله همیشه برای پسرها جشن بگیری اون ماشین بازی آخرشون عالی بود. ... داستان ماشین زرده رو می گم. عاشق چهره ی محمد طاها جون هستم مثل راستین من کچله. بوس برای هر سه تاتون ......
بهشاد(مادر رادین و راستین)
16 دی 91 23:58
گل گفتی آی گل گفتی .........

افسانه جون دیدم توی لینکهات هستم من هم با اجازه لینکت کردم


مرسی عزیزم
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 10:07
عزیزممممممممممممممم تولدت مبارک ان شالله 150سالگیتو با پدرو مادر وداداش گلت جشن بگیری وهمیشه شاد وتندرست باشیمامانی خسته نباشی همه چیز عالی وزیبا بود آفریننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان محمدرهام جون
17 دی 91 10:07
خصوصی دوست جون
مامان محمدرضا
18 دی 91 13:53
عزیزم خصوصی داری
مامان حسین جون
19 دی 91 9:23
سلام اول ازهمه تولدشازده پسرو با تاخیر تبریک میگم بعدش یه خسته نباشی به مامان گلشون میگم که حسابی زحمت کشیده "مامانی خسته نباشی" خدا گل پسرارو ازبلا دور کنه وایشالله سایه تون برسوشون باشه خوشحال میشم به منم سربزنی
یــآســَمــَن
20 دی 91 8:29
تولدت مبارک محم جان