محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

دعوت به یه مسابقه

1392/9/17 0:52
نویسنده : مامان افسانه
307 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش از طرف مامان ایسان جون به یه مسابقه دعوت شدم .

موضوع مسابقه اینکه هدفتون از ساختن این وبلاگ چی بوده که به نظرم 

موضوع جالبی بود .

منم دوست داشتم لحظه هایی که با عزیزانم رو می گذرونم جایی ثبت کنم .

تا به گلهای وجودم بفهمانم که چقدر دوستشون دارم و چه روزهایی رو با هم

گذروندیم.

من این دنیای مجازی رو دوست دارم چون کلی دوستان خوب و دوست

داشتنی پیدا کردم  .

دنبال کردن خاطراتشون و بزرگ کردن نی نی های گلشون برام لذتبخشه

بعضی موقعها واقعا دلم براشون تنگ میشه و منتظر پستهاشون می مونم 

این بود که منم مشتاق شدم برای ثمره های زندگیم وبلاگ درست کنم .

تا بتونم و شرایط فراهم باشه همچنان به نوشتن ادامه خواهم داد.

تا بدونند که چقدر دوستشون دارم و برام عزیز هستند .

من از طرف خودم و پسران گلم میگم که :

دوستان و نی نی های گل دوستتون داریم .

شاد و خوشبخت باشید .

منم طبق روال مسابقه 3 نفر رو به مسابقه دعوت می کنم :

بهشاد جون  مادر رادین و راستین 

مینا جون  مامی لیانا 

مینا جون مادر پرهام (هستی ما دو تا)

 

عزیزانم با تمام وجودم دوستتون دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ehsan
23 بهمن 91 12:36
کارتون های جدید وقدیمی برای نو گل هایمان http://b-n-ehsan.mizbanshop.com/
مینا مامی لیانا
23 بهمن 91 18:25
ما هم شما رو خیلی خیلی دوست داریم افسانه جان...ممنون بابت دعوتت عزیزمممم


خواهش می کنم گلم منم شما و لیانا جون رو دوست دارم
شهین مامان نوید نوین
24 بهمن 91 2:04
سلام خانومی خوشحال شدم که بهمون سر زدین
هزار ماشالله خدا حفظشون کنه
من لینک کردم شما را


ممنونم خانمی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 بهمن 91 13:57
خیلی قشنگ نوشتی افسانه جون .امیدوارم همیشه خاطرات گل پسرات پرازشادی باشه


مرسی عزیزم
شاد باشید
مادر(رادین و راستین)
25 بهمن 91 3:08
سلام
ممنون بابت دعوت به مسابقه
حالا باید کجا هدفم رو بنویسم ............؟


سلام تو وبلاگ خودت باید بنویسی
مادام
25 بهمن 91 3:08
خصوصی گلم
مامان دانیال
25 بهمن 91 11:50
سلام دوست عزیزم من از طریق وب مادام بوفی باهاتون آشنا شدم خدا این دوتا گل نازو براتون حفظ کنه با اجازه لینک شدین به ما هم سر یزنین


ممنون عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید
مادام بوفی
26 بهمن 91 0:07
تایید نکنی گلم