محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

بازی وبلاگی

1392/9/17 0:49
نویسنده : مامان افسانه
278 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی نظراتم رو چک می کردم به یه بازی وبلاگی دعوت شده بودم از طرف فریبا جون مامان محمدحسینکه بهمون لطف داشتند و ما رو دعوت کردند که ازشون بی نهایت ممنونم 

 

1_ بزرگترین ترس زندگیت ؟      ترس از دست دادن عزیزانم و تنهایی 

 

2_اگر 24 ساعت نامری می شدی چیکار می کردی؟       نمی دونم شاید پیش خانواده ام میموندم

 

3_اگر غول چراغ جادو توانایی بر اورده کردن یک ارزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه ان ارزو چیست ؟

خوشبختی بچه ها

4_از میان اسب و پلنگ و گربه و عقاب کدام رو دوست داری ؟    اسب 

5_کارتون مورد علاقه ات در کودکی ؟    حنا دختری در مزرعه و پسر شجاع 

6_در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟  کوفته 

7_اولین واکنشت موقع عصبانیت ؟ تقریبا  فریاد زدن 

8_  با مرغ /دریا /اورانیوم /خسته / جمله بساز ؟  خسته بودم رفتم کنار دریا برای تماشای مرغ دریایی که در انجا به فکر تولید اورانیوم افتادم 

9 _  دو بیت شعری که خیلی دوستش داری ؟  

تا کی به تمنای وصال  تو یگانه   اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه

10_ اگربا تونل زمان فقط یک روز از زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی ان روز کدام است ؟ در اینده  روز تولد امام حسین در کربلا 

11_ چه رنگی هستی ؟ چرا ؟  رنگهای رنگین کمان  چون شاد بودن رو دوست دارم 

12_ اگر قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب می کنی ؟  کانادا 

13_ بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت ؟  از طرف همسرم   بی تو هرگز با تو عمری با پسرانم 

14_ اگه قرار باشه سه نفر از اشناهات رو امشب دعوت کنی انها چه کسانی هستند ؟  پدر و مادرم و مادر شوهرم 

15_  اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیست ؟ تنهایی 

16_  دوست داری چه کسی رو ملاقات کنی ؟ دوست دوران دبیرستان 

17_  اسم دیگری برای وبلاگت ؟ فرشته های قلبم 

18_  خودت رو شبیه چه میوه ای می دونی ؟  انگور 

19_  سه خصوصیت اخلاقی بدت ؟  زود رنج  / کم طاقت / حساس

20_کاشکی...   در دنیا جنگ و خونریزی و غم و ناراحتی نباشه 

 

طبق روال مسابقه باید سه نفر رو دعوت کنیم ولی من دوست دارم تمام دوستان وبلاگی ام رو دعوت کنم پس همه دوستان دعوتید 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
13 خرداد 92 17:12
انشالله هیچ وقت تنها نمونی وهمیشه درکنارخانواده ات شاد وئرنگین کمونی باشی دوست جونم


مرسسسسسسسسسسسیی
FARIBA
15 خرداد 92 2:40



بوس بوس
مهسا مامان مرسانا
17 خرداد 92 13:35
عزیزم رمز رو فرستادم بهمون سر هم زدی اما یادگاری یادت رفته بذاری




سلام ممنونم که بهمون سر زدید سرم گرم بچه ها شد شرمنده خدمتتون می رسم


مادر(رادین و راستین)
19 خرداد 92 2:36
متاسفانه من فقط وقت دارم بخونم

اما خوب مسابقه ایه


بوس
مامی امیرین
19 خرداد 92 17:43
این مسابقه رو تو وبلاگهای دیگه ام دیدم.ولی به نظرم جوابهای شما از همه قشنگتر بود و به نوعی به من شبیه.



بوس