محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

تقدیم به همسرم

1392/9/17 0:42
نویسنده : مامان افسانه
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد جان :

برای همه وقتهایی که مرا به خنده وا داشتی . برای تمامی اون لحظه هایی که به حرفهایم گوش دادی . اون لحظه هایی که به من جرات و شهامت دادی زمانی که مرا در اغوش گرفتی اون لحظه هایی که با من شریک شدی اسایش من و فراهم کردی برای اون وقتهایی که خواستی در کنارم باشی . اون  روزهایی که با هم به گردش رفتیم لحظه هایی که مرا تحسین کردی  لحظه هایی که گفتی دوستت دارم برای اون لحظه هایی که در فکر من بودی برای اون لحظه هایی که برایم شادی اوردی برای اون لحظه هایی که به تو احتیاج داشتم و با تو بودم .اون لحظه هایی که دلتنگت بودم تو دلداریم دادی به خاطر همه اینها هیچ وقت فراموش مکن که لبخند به تو یعنی عاشقانه دوستت دارم اغوش من همیشه برای تو باز است همیشه پشتیبانت هستم دوست دارم همیشه در کنارت باشم عزیزم به تو اطمینان دارم و تو امین من در دنیا هستی و از همه مهمتر تو رو دوست دارم و همه چیزم هستی و در تمام ضربان قلبم حضور داری 

دوستت دارم

سالگرد یکی شدنمان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی امیرین
22 شهریور 92 16:44
سلام افسانه جون..

میومدم میدیدم خبری ازت نیست..خوب ایشالا که خوب میشه..

سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم.

ایشالا سالهای سال در کنار هم خوب و خوش زندگی کنید و سایتون رو سر پسرها باشه.




به خاطر محمدحسین نمی تونستم بیام

ممنونم عزیزم


مامان محمدرهام جون
23 شهریور 92 0:41
سالروز پیوندتان مبارک انشالله همیشه شاد وپیروز وتندرست باشید .عشقتون مستدام ومهرتون پایدار


عزیزم ممنون
مادر (رادین و راستین)
23 شهریور 92 0:58
سلام افسانه جون
به به ... سالگرد ازدواج ... مبارکا باشه

به سلامتی ......... انشالله به پای هم پیر بشید.


مرسیییییی بهشاد جون
نازنين
24 شهریور 92 18:55
سلام اول تبريك خالصانه منو قبول كنين انشالا كه ساليانه سال عاشقانه با هم زندگي كنين بعدشم گلي تولد ارينم نزديكه خوشحال ميشم بش تبريك بگين اخه كامنتارو باهم ميخونيم مرسي از همراهيت مهربون


ممنونم
چشم
fariba
9 آبان 92 0:31
پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !