محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

تولد محمدطاها

1392/9/17 0:46
نویسنده : مامان افسانه
506 بازدید
اشتراک گذاری

پایان 12 ماهگی و ورود به 13 ماهگیت مبارک

 

 

به خاطر اینکه تولدت پسر گلم می افتاد تو ماه رمضون  چون روزه می گیرم نتونستم خیلی مفصل بگیرم 

یه جشن کوچولوی خودمونی گرفتیم بخاطر اینکه خونه مون کوچیکه فقط چند نفر رو صدا کردیم 

مامان و بابای مامانی و خاله سمیه اینا و عزیزو عمه و عمو طاهر و محمدرضا و عمه زهرا اینا بودند 

تم جشن رو زنبور گرفته بودیم این تم رو دوست داشتم چون قیافه خودتت هم بیشتر به زنبور می خوره 

 


زنبورک من تولدت مبارک 

 

واقعا که تولد گرفتن با دهان روزه سخته دست تنهایی همه کارها رو انجام دادم خودم که خیلی راضیم همه چیز خوب بود 

 

تزیینات خونه 

 


کارت دعوت 



گیفتها و کلاه هایی که برای بچه ها درست کرده بودم 

مهمونها برای افطار و شام دعوت بودند غذای اصلی زرشک پلو با مرغ بود در کنارش سالاد الویه و کیک مرغ و گردو و ته چین درست کردم و ژله خرده شیشه و ژله اکواریوم و ماست خیارو ترشی بادنجان که خودم درست کرده بودم 

 

حالا میریم سراغ کیک و زنبور کوچولو

 
از اون جایی که محمدطاها خودش کلاه دوست نداشت  بزاره دوست نداشت محمدحسین هم کلاه بزاره همش دوست داشت کلاه ش رو بندازه زمین

برگه یادگاری که دادیم مهمونها نوشتند 


این فشفشه ها رو هم تو اون ساعتی که محمدطاها به دنیا اومد روشن کردیم

اینم کادوها دست همشون درد نکنه

اینم کادوی ما

 اینم زنبور کوچولوی من که اینقدر که خسته بود همون که مهمونها رفتن خوابش گرفت 
 
این عکس رو هم محمدحسین از من گرفته داشتم برگه یادگاری رو می خوندم

تولدت مبارک باشه عزیزم

دوستت دارم و عاشقتم  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامی امیرین
31 تیر 92 11:04
وای تولدش مبارک باشه..
یشالا بیای از جشن پایان تحصیلیش بنویسی!
مامانی واقعا خسته نباشی..خیلی سخته با دهن روزه مهمونداری.همه چیم خوشگل بود.
از دیدن روی ماه خودتم خوشحال شدم دوستم.
زنبور کوچولو رو ببوس.


لطف داری سمیرا جون
می بوسمت
لیلا
31 تیر 92 11:36
سلام خاله های گل....عموهای مهربون.... من آرسام در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کردم فقط کافیه...عدد594 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. به همبن سادگی به همین خوشمزه گی.... مهلت ارسال پیامک تا 18 مرداد ماه 1392 می باشد. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است ((دوستان...آشنایان...خانواده...فامیل)) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است. در غیر اینصورت رای محسوب نمی شود... من و مامانم اینبار خیلی خیلی به حضورتون و رای شما نیاز داریم لطفآ از من حمایت کنید.... جان من یه رای تپل مپل بهم بدین......
مامی ارمیا
31 تیر 92 11:59
حسین و طه کوچولو ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما نیاز داره بهش رای میدین؟؟؟ لطفا کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنید
مامان محمدرهام جون
31 تیر 92 12:35
زبون روزه واین همه مراسم وغذای خوش رنگ ولعاب معرکه است عاااااااااااالیه .پسرای نازم قدرمامان گلتون رو بدونید که بینظیرههمه چی عالی بود واقعا لذت بردم عکس هنری محمدحسین که نگووووووووووووووووو چشم ما رو به جمال دوست خوش صدا وخوش سیمامون روشن کرد.


لطف دارید شما
به پای شما که نمی رسم
شما هم خوش سیما و خوش صدا هستید
مامان محمدرهام جون
31 تیر 92 12:36
واقعا خسته نباشی مامانیانشالله جشن فارغ التحصیلی ودامادی محمدهای نازت


ممنونم سمانه جون
مامان محمدرهام جون
31 تیر 92 12:40


ما هم روی ماه مامانی و محمدرهام گل رو می بوسیم


مامان مينا
31 تیر 92 13:23
واى عزيزم تولدت هزاران بار مبارك باشه

مامانى همه چیز عالی بود واقعا خسته

نباشی ایشالا 120 سالگیتو جشن

بگیرن برات خاله جون


عزیزمی
مادر (رادین و راستین)
2 مرداد 92 1:18
افسانه جون
اول اینو بگم ..... از دیدن خودت کلی خوشحال شدم ...... ماشالله خانمی
برای دیدن حضوریت لحظه شماری می کنم.

دوم ..... تولدش مبارک ..... دست مریضاد ....... همه چی عالی بود .... با زبون روزه ...... خدا قوت
چه نون های خوشگلی بود دلم خواست ....... خداروشکر باردار نیستم.


لباستون هم ست بود ....... به به

کیک و شام و کلا همه چی عالی
همیشه دستتون به کار خیر.


ممنونم
منم برای دیدن شما لحظه شماری می کنم
نونها کاره قنادی بود حاضرم براتون با اژانس بفرستم جلوی درب منزل
مرسی از دعای خوبت
مامان آرتین
2 مرداد 92 8:05
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

تولد تولد تولدت مبارک انشالله زیر سایه پدر و مادر120 ساله شی گلم


مرسی زینب جون
چشم حتما بهتون سر می زنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 4:38
دوست عزیزم دلت میخواد تو قرعه کشی نی نی وبلاگ شرکت کنی اگه کد 199 رو به شماره 20008080200 ارسال کنی تو مسابقه شرکت داده میشی و کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز دریافت میکنی حالا چی میگی رای میدی..؟؟ نمیخوای با این کار هم به من کمک کنی و هم شانس خودتو امتحان کنی ؟؟!!!!!!! اگه تونستی برام رای بده و بهم خبرشو بده تا هم ازت تشکر کنم و تعداد رای ها رو داشته باشم راستی با هر خط فقط یه بار میتونی ارسال کنی اما اگه تونستی با خط های مختلف که عالی میشه از قبل ممنونم بابت کمکت
صفورا مامان آوا
9 مرداد 92 15:58
به به چه کرررردی مامان جوون ا این تولد دستت درد نکنه عالی بود کیکشم خییییییییلی باحال بود


ممنونم صفورا جون روی ماه اوا رو ببوس