محمدحسین 6 10 1386 و محمدطاهامحمدحسین 6 10 1386 و محمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

*** خاطرات پسرهای گلم ***

عروسی مرتضی

1392/9/17 0:43
نویسنده : مامان افسانه
295 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 23 مرداد عروسی پسر عمه بابایی اقا مرتضی بود بنده خدا به خاطر فوت اقا بزرگ مجبور شده بود عروسی رو کنسل کنه تا بعد از عید سیاهی اقا بزرگ بگیره ... خلاصه در عرض یک هفته ای عروسی رو گرفتند  درسته همه چی یه دفعه ای شد ولی خوب بود عروسی خوش گذشت محمدحسین پیش بابایی بودچون موبایل توی  کیفمه تو این موقع ها کمتر دستم میشه  هر از گاهی می اومد تو قسمت زنونه تا به من خبر بده که محمدطاها تشریف ببرند قسمت مردانه تا کمی هم پیش باباش باشه بسیارررررررررر زیاد عاشق همسرم هستم همیشه هوام داره و به دادم می رسه

البته من ارایشگرم رفته بودند مسافرت مجبور شدم برم جای دیگه اون رنگی که می خواستم رو تحویلم نداد کلی بابت کار شینیون هم تعریف می کرد ولی من ادب نشدم شینیون هم رفتم پیششه زیاد به دلم نچسبید ولی برای ایشالا دفعه بعد اصلا و ابدا پیشش برم پول کمی هم نداده بودم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامی امیرین
25 مرداد 92 14:03
لطفا رمز دوستم.


چشم
نازنين
25 مرداد 92 21:11
عجيجم اگه اشكالي نداره رمزو ميخوااااااام منم ميخام ببينم عروسي اقا مرتضي چه خبر بودهههههههه


چشم گلم
مامی امیرین
26 مرداد 92 10:09
امان از دست این آرایشگرها!!!!ولله منم هی تصمیم میگیرم نرم پیششون اما ادب نمیشم.
وای ماشالا به این مامانی...ای خدا چقدر از لباست خوشم اومد.
از کجا خریدی دوست مهربونم.
به نزرم محمد طه شبیه شماست نه؟
امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید در کنار هم.

نازنين
26 مرداد 92 12:12
چققققققدخوشحال شدم ديدمتون هم خودت هم گلپسرا خوووووووب خوشتيپ كرديناااااااا انشالا هميشه به جشنو شادي وديگه غم نبينين


ممنونم
مامان محمدرهام جون
26 مرداد 92 14:45
انشالله همیشه به جشن وشادی باشیدهزار ماشالله به این مادروپسرهای نازنین
آفرین به این همسری نمونه انشالله خدا برای هم محافظتتون کنه وهمیشه شاد وتندرست باشیدامان از دست این آرایشگرهای پراعتماد به نفس وکارنابلددوستم شما خودت خوشگلی نیاز به آرایشگر نداشتی اصلا


ممنون از دعای خوبت عزیزم
شاد باشی سمانه جون
مادر (رادین و راستین)
26 مرداد 92 18:05
لطفا رمز
البته اگر امکانش هست


چشم
ღ♥ ೡ عاشــــق خــــداღ♥ ೡ
28 مرداد 92 17:28
برایت آرزو دارم

که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.

که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.

چو باران٬آبی و زیبا

بباری٬شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم

به تنهایی نیالاید

خدا٬ این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد

چراغ راه خوشبختی.

بدانی آنچه را اینک نمیدانی.

برایت آرزو دارم

سعادت را٬طراوت را
٬
بهشت و بهترین بهترین ها را.

عزیز روز های بیقرار من

خدا را می دهم سو گند

که در قلبم برای تو

خدارا آرزو دارم.


ممنونم متن زیبایی بود
مامان مينا
30 مرداد 92 15:33
سلام عزیزم همیشه به شادی به منم رمز میدی


چشم عزیزم
مامان آرتین
2 شهریور 92 2:40
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
خاله وبلاگم با دو تا پست جدید آپ شده،خوشحال میشم به ما سر بزنید.دوست جونمو از طرف من و مامان ببووووووس


چشم میام به وبتون
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 10:57



مادر (رادین و راستین)
4 شهریور 92 3:06
ممنون از رمز

یعنی ها.... می خواستم سرم رو بزنم به دیوار
همه ی عکس ها باز شد الا عکس خودت و پسرها ........

باز نمی شه ......... برم سرم رو بزنم به دیوار


مامی امیرین
4 شهریور 92 10:12
نگفتی لباست و از کجا خریدیا...


عزیزم از میدون ونک گرفتم
مامان مينا
6 شهریور 92 12:36
سلام هميشه به شادى عكسا فوق العاده هستن اما مامانى عكس شما نبود